Vivix Shaklee - Supplemen Untuk Anti Penuaan Yang Terunggul

Bulan ni sangat2 istimewa. Of course sebab bulan penuh barakah, bulan Ramadhan. Shaklee sgt2 murah hati buat promosi beli 6 Vivix PERCUMA 1. Ha mn nak dapek dek oi..... lg untung kalau join jd ahli. Siap boleh dpt cash back tau. Jom kita kenal2 sket ttg Vivix nie.


Kenali Vivix

Setahun yang lalu, shaklee memperkenalkan Vivix, produk supplemen revolusionari anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular. Percaya tak lebih sejuta botol Vivix telah pun berjaya dijual.
Vivix merupakan supplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, Syarikat No. 1 supplemen makanan di Amerika. Di dalam kajian makmal, ramuanVivix telah menunjukkan impak kepada empat mekanisme penting penuaan pada tahap selullar.


4 Mekanisme Penuaan Pada Tahap Sellular

1. Kerosakan DNA

- Sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan ini merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

* Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA

2. Pengawalan Genetik

- Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular.

* Ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.
  
3. Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel

- Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan . Apabila kecekapannya makin menurun fungsi sel turut menurun.

* Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.


Antara manfaat Vivix















Saya nak share video brader nie boleh hilangkan ketagih merokok setelah amik vivix. Jom tengok sampai habis. Pastu korang tepuk dada tanya selera. Okay.....



Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.



Cara Pengambilan Vivix

Walaupun agak mahal tapi Vivix sebenarnya sgt2 jimat. Sebabnya kita hanya perlu minum 1 sudu teh sehari. Disarankan diambil selepas lunch.


Himpunan Testimonial Vivix











No comments:

Post a Comment