CARA HILANGKAN PARUT CHICKEN POX YANG LAMA DAN BARU DENGAN CEPAT





Ngeri tak tengok parut chicken pox kat atas nie? Ada tak sapa-sapa yang sedang mengalami atau telah mengalami masalah ni? Orang cakap kalau kena chicken pox waktu kecik parut cepat hilang. Maklumlah kulit muda takde masalah sangat. Tapi macam mana bagi yang kena waktu dah dewasa? waaaaa.... nightmare kan.... uhuhu...nasib baik saya kena waktu kecik-kecik dulu.

Tapi.....korang janganlah rendah diri sangat-sangat okay. Tiada masalah yang tak ada jalan penyelesaiannya. Yang penting kena rajin berusaha dan tak jemu mencuba. Saya ada cadangan untuk selesaikan masalah korang nie. Nak tahu? Teruskan membaca..........


Shaklee menawarkan set kecantikan kulit yang mampu memberi kebaikan kepada kesihatan menyeluruh – bukan sekadar kulit cantik semata-mata. Dan ia dah terbukti mampu menghilangkan parut-parut chicken yang baru dan lama dengan cepat.



Antara produk-produk dalam set ini ialah :







1. Vita E



- Bertindak sebagai Anti-Penuaan yang membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka,dada dan oto peha.
-  Bertindak sebagai Anti-Oksidan yang kuat – Pengambilannya membantu untuk anti-oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan system imun,mengurangkan kerosakan akibat radikal beba.
Kelastarian Tenaga – Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.
Memperbaiki Parut – Memperbaiki bengkak, ulser kulit serta boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut. Untuk details sila klik di sini >>>>> ( http://www.mamaashraf.blogspot.com/2014/06/kebaikan-dan-keburukan-vitamin-e-shaklee.html )



2. Vita C


Memperbaiki simptom pendarahan. Kekurangan vitamin C adalah penyebab gusi berdarah,lebam dikulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
Memerangi kanser – ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.
- Pengambilan Vitamin C setiap hari boleh membuatkan kulit menjadi lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmen (pigmen penyebab utama jeragat).
Ia juga mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah dan mengekalkan kapilari darah yang sihat.
- Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas oto,tisu,gusi,rangka dan tulang rawan. Oleh itu ianya mampu mempertingkatkan kedut dan halang otot menjadi lembik.



3. B Complex



Menukar makanan kepada tenaga. Ia membantu penghadaman, menukar lemak,karbohidrat dan protin kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan.
-  Melawan tekanan. Memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia.
Baik untuk mata. Mengurangkan keletihan mata, meningkatkan kualiti penglihatan.
Cegah anemia.



4. Energizing Soy Protein (ESP)




-  Fungsi utama protien adalah untuk membina sel-sel baru dan membaiki sel-sel lama. Sel adalah unit terkecil dalam badan kita. Sel--->Tisu--->Organ--->Sistem. Makanya, kalau kita nak elokkan sistem, kita perlu baiki sel dulu iaitu unit yang paling asas. 
-  Protein adalah makronutrient yang paling penting untuk badan kita. Tubuh badan kita perlukan protein seperti tulang, kulit, rambut, otot-otot, organ-organ, plasma, antibody, enzim, hormone, haemoglobin dan sel-sel. Keseluruhan sel-sel yang membentuk tubuh badan, semua bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama dengan tisu-tisu yang baru, menggantikan tisu-tisu yang rosak @ cedera dengan tisu-tisu yang baru.



Haa....hebat kan fungsi setiap vitamin di dalam set kulit nie. Jom saya nak share shaklee effect Puan Hidayah yang mengalami masalah parut chicken pox yang teruk. Jom kita tengok apa yang dia buat sehingga mampu cantik kembali di depan suami tercinta. Jom tengok......




Ubat Chicken Pox Dewasa Sampai Dia Jadi Miss Universe Semula from iReach HD on Vimeo.

Cadangan Pengambilan (Yang Disyorkan oleh Pakar)


Vita E          - 1 biji sehari (selepas makan)
Vita C          - 1 biji sehari (selepas makan)
B Complex       - 1 biji sehari (selepas makan)
ESP             - Sekurang-kurangnya 1 sudu sehari (maksimum 3 sudu)





Sekiranya anda berminat sila lah hubungi saya


Umi Kalsom Awang Hat (Umie)
Call/Whatsapp/sms - 017 499 7159
Email - umie5zal@gmail.com


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.





No comments:

Post a Comment